18 Ocak 2016 Pazartesi

❤ Lunch Box ❤


Mini dizi severim, izlerim, tavsiye de ederim :) Lunch Box da bugünün mini dizisi olsun. Sevimli, naif, hoş, yemekli bir web dizisi Lunch Box. Kore - Endonezya ortak yapımı bu mini dizi max. 10'ar dklık 3 bölümden oluşuyor. %90'ı gayrimüslim olan Kore'de İslami dokunuşlar içeren bu şeker dizi Kore'de helal gıdanın kendine bir yer bulduğunu ve Müslümanlara ülkede saygı gösterildiğini anlatıyor.



Koreli genç aktör Ji Soo ve Endonezyalı genç oyuncu Amelia Tantono -kendileri Seul'de yaşamaktaymış, tevekkeli dizide de  baya iyi Korece konuşuyordu-  baş rolleri paylaşmakta. Konusu kısaca şöyle:  Kore'de okuyan Endonezyalı Müslüman bir üniversite öğrencisidir Lia. Yong ise yemek yapmayı seven Koreli bir gençtir. Yong sevdalandığı Lia'nın kalbini ona özel hazırladığı "helal" öğle yemekleri ile kazanmak istiyordur. Acaba Lia'nın kalbine giden yol midesinden mi geçiyor? Yong bu aşktan galip mi çıkıyor? Parmaktan sonra.....     



 SPOILER 

Dizi şeker olmasına şekerdi de çok mu kısaydı yav. Yarım saatlik diziyi de gördüm ya daha ne diyeyim ben.  Zaten sonunu da çözemedim. Wat hepınd? Çocuğun usta bir şef olduğunu anladım. Kız da galiba memleketine döndü. Ama bunlar couple oldu mu? Bu kız müslüman değil mi? Bu çocuk gayrimüslim değil mi? Hocam Ramazanda sakız çiğnenir mi? Ay yok bu buraya olmadı. :D 



Sonuç olarak Kore Sağlık Bakanlığının kamu spotuvari bu kısa filmi tadındaki bu web dizisini hoş, bilgilendirici ve tatlı buldum. Çocuğu da pek bir yakışıklı buldum yani bunu da demeden geçemeyeceğim canım okuyucularım. Yani ben bir izleyin derim. Zaten hepi topu 30 dk bir şey üç bölümün toplamı. 


Bir! İki!

Üç! Dört! Tamam!

Daha da katlanamam!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...