14 Aralık 2015 Pazartesi

Şef Kırlangıç'tan Lezzetler: Hanımeller'li Pasta


Off, of! Çok dertliyim dostlarım çok! Bu blog işi ne zormuş da benim haberim yokmuş :( Ne zaman bloğumu güzelleştirmek istesem her seferinde saçma sapan bir kod hatası veriyor gözü kör olmayasıca :/ Umarım bir an önce çözülür artık bu saçma hata da ben de size cicili bicili bir blog sunabilirim :) Bugün aslında öyle bir şeyler yazmak gibi bir niyetim yoktu ama işte can sıkıntısı karalayayım bir şeyler dedim elime mi yapışır değil mi yani
Lise hayatım da neredeyse hiç -altını çiziyorum  neredeyse  diyorum, hiç değil-  yapmadığım ama ara sıra yaptığım hobiler arasına giren "okuldan kaçma" eylemini üniversitede sık sık tekrarlar oldum. Onda da kaçıp kaçıp eve geliyom ya neyse.


Ee, annenin biriciği olmak kolay değil arkadaşlar öyle her kafamıza estiğinde kaçaydık eheehheey :D 


Neyse nerde kalmıştık? Ha, hatırladım kaçıyordum. Evet, bugün de iki saatlik Fransızca dersimden sonra yeter artık bu kadarı fazla bana güle güle ♩ ♪ ♫ ♬ oruvar diyerek gaçtım :D Pişman mıyım aslaaa  ♩ ♪ ♫ 
Ay, bence de çok tatlıyım :D

Ben okulumla evim arasındaki mesafeyi servislen aşıyorum, haliyle dersten çıkıp bir anlık bir tereddütle servise yöneldim. Neyse ben bu servisin kalkmasını beklerken yanımda oturan iki kızın kız muhabbetine kulak misafiri olmuş bulundum 


İstemeden ayol 

Dedim ya kız muhabbeti ne konuşacaklar dedikodu, pasta/börek, dedikodu, pasta/çörek :D Ben de tam bu muhabbetin pasta/çörek kısmına denk geldim ve hem güzel hem basit bir tarif öğrendim. İşte bugünki yazının amacı da bu tarif. Ağzımdaki baklayı çıkardığıma göre bana müsaade, ocakta yemeğim var :D Ay, yok daha tarifi verecem nereeye? Hiç de bir şey demiyornuz ha!!


Birazdan bahsedeceğim tarif bir  "püskevitli pasta" varyasyonu. Yalnız bu tarifi kendim denemediğimi belirtmek isterim tekrar. Bu tarif bir kulakdan dolma bilgiler ürünüdür. Ona göre. Sonra bana gelip "Umutlandırıp utandırdın" diye çemkirmeyin plz!!


Artık kolları sıvama vakti görlz, haydi yapalım şu işi! 


İlk olarak malzemelerimizi sayalım:
                           
                      Bir kaç paket "Hanımeller" damla çikolatalı bisküvi
                      Bir kaç paket sade kremşanti
                      Bir paket çikolata sosu
                      Vee eser miktarda da sevgi 


Buradan sonrası tipik "püskevitli pasta". İlk önce tek tek her bir püskeviti ılık süte bandırıp bulduğumuz en müsait kaba -tercihen bor cam- diziyoruz. İlk katı bitirdikten sonra araya kremşantimizin bir kısmını döküp yayıyoruz. Sonra istersek bir kaç sıra istersek yüz sıra daha böyle devam ediyoruz. İstediğimiz kat sayısına erişince onun üssünü alıp kareköküyle çarpıyoruz :P 

cooking anime food sailor moon cook

Bu pis ve soğuk espriden sonra tarifimize devam ediyorum. Kat kat dizeledikten sonra "püskevitleri" en son katı kremşantili bırakıyoruz ve pastayı bi müddet dolapta dinlendiriyoruz. Son dokunuş olarak da hazırladığımız çikolata sosunu üstüne döküyoruz. Arzu ederseniz bir kaç saat daha dinlendirebilirsiniz. Sonra daaaa nom nom nom :D Bon appetit!




Son olarak iştah artırıcı bir kaç aperatif gif ;)


    
ama bunlar çok şeker :D

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...