18 Aralık 2015 Cuma

Kitap Kumbaram!!

Kitap aşkım kabardı kabardı ve artık kalbime sığamayıp taştı :) Okumak, okumak, bir sürü güzel kitap okumak istiyorum. Ama bir türlü fırsat bulamıyorum :( Bu yüzden fırsatları kendim oluşturmaya karar verdim ve takip ettiğim farklı bloglardaki şu, şu ve şu yazılarda verilen "15 Günde 10 Kitap" etkinliğine dahil oldum :D Tabi biraz kendime uyarlayarak. Nasıl mı? Şöyle ki, 15 günde 10 kitap benim için çok ütopik bir fikir olduğu için 10'u 7'ye indirdim. Bir ihtimal belki bunu yapabilirim :) Ve okunacak kitaplar sıralamamı yaparken de kura yönteminden yaralandım. İsterseniz şöyle bir özetleyeyim:




İlk önce okumak istediğiniz 7-10 kitap belirleyin -sayı artık size kalmış

Daha sonra bu kitapların isimlerini küçük birer kağıda yazıp kura ile sıralamanızı belirleyin 
book reading beauty and the beast

Ve kitapları iki hafta içinde güzelce yalayıp yutmaya çalışın
book movies sitting turning neverending story

Bitirebildiğiniz kitapları bir kenara koyun

Bitiremediklerinizi de yeni 15 günün kitap listesine ekleyin

Bu bir önceki listenin kitaplarını ben her okuyamadığım 15 günün katıyla çarpacağım. Mesela diyelim bu ilk 15 günlük dönem boyunca Hamlet'i okuyamadım. Haliyle onu yeni listeye dahil edeceğim. Ettim mi? Ettim. Güzel. Şimdi kura yapacağım okuma listesini belirlemek için. Hamlet'in adını kurada iki kez yazıyorum. Yani onun ilk başlarda çıkma şansını artırıyorum. Şimdi siz diyeceksiniz ki ne gerek var böyle atraksiyonlara Kırlangıç, sırından okuyalım işte. Yok, böyle daha eğlenceli olur :D

Şimdi sizlerle kendi 7 kitaplık listemi paylaşacağım ve bu kitapları -Pazar gününden itibaren- iki hafta içinde bitirmeye çalışacağım. Umarım bu güzel projeyi sizler de beğenmişsinizdir. İyi okumalar!!
tv book read static

1. Yeraltından Notlar - Fyodor Dostoyevski


2. Şah & Sultan - İskender Pala


3. 1984 - George Orwell


4. Şato- Franz Kafka 


5. Suzan Defter - Ayfer Tunç


6. Martı Jonathan Livingston - Richard Bach


7. Hamlet - William Shakespeare

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...