16 Aralık 2015 Çarşamba

BTOB'ın güzel mi güzel OST'u

Oh, oh suyundan da, oh oh huyundan da ♩ ♪ ♫ ♬ 

Bugün keyfim pek bir yerinde, a dostlar! Güzel başlayan bu gün, önemli bir dersin vizesinden yüksek bir not aldığımı öğrendim, dersin sonunda yarının çok eğlenceli geçeceğini fark ettim, annemle güle oynaya eve geldim ve uzuuunnnnnnn zamandır beklediğim bir şarkının çevirisinin iki gün önce geldiğini fark ettim. Ki bu sonuncu beni ayrı bir mutlu etti. Bugünkü yazım da bu güzel mi güzel şarkı ile ilgili. 


Peki beni bu kadar mesut ve bahtiyar eden şarkı ne?

BTOB'ın daha önce şu yazımda da adını ettiğim "My Sweet and Sour Family" dizisi için seslendirdiği OST'si. Bu şarkıyı daha ilk çıktığı zamanlarda öyle tesadüfen bulmuş ve daha ilk dinlemem de çok mu çok beğenmiştim. O günden beri dört bin sekiz yüz elli yedi gözle bu şarkının çevirisini bekliyordum.
  

Sonra bu meramımı Onehallyu adlı uluslararası popüler bir K-pop forumunda dile getirdim. Sağ olsunlar orada çeviri yapan kişiler varmış. İlk başvurduğum isteğime karşılık verdi ve iki gün önce çeviriyi bitirdi. Ancak bana haber vermediği, ben de çeviriyi yanlış yerde aradığım için ancak iki gün sonra tesadüfen buldum çeviriyi ve hemen çevirip zamanladım. Hemen de Youtube'da paylaştım. Korece'den İngilizce'ye çeviriyi yapan kim8469 nickli arkadaşa buradan teşekkürlerimi sunuyorum ve şarkının tadını çıkarmaya devam ediyorum. 



Az daha Türkçe altyazılı videoyu paylaşmayı unutuyordum. Sawrryyyy!


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...