Bu yazım aslında The Civil Wars grubu ile detaylı ve güzel bir yazı olacaktı ama onlarla ilgili özene bezene yazdığım yazımı silince grupla ilgili tek bir kelime bile yazmak gelmedi içimden. Ben de o yüzden grupla ilgili bir iki kelime edip noktalayacağım bu yazıyı.
2009'da bir araya gelen John Paul White ve Joy Williams yaptıkları coverlarla müzik sektöründe kendilerine bir yer etmeye başladılar ve ardından çıkardıkları güzel şarkılarla yerlerini sağlamlaştırıp kendilerine sağlam bir fan kitlesi elde ettiler. 
          

Neyse bunlar sonunda artık buraya kadar deyip ayrılma kararı alıyorlar. Daha doğrusu aldığım duyumlara göre kızımız solo kariyer yapmak istediği, ağabeyimiz de bunu istemediğinden ayrılmışlar. İyi mi olmuş kötü mü orasını bilemeyeceğim. Hayırlısı olsun diyelim....

Bu yazıyı çok uzun tutmamak istiyorum. Çünkü geçenki yazının hezimetini atamadım üstümden. o yüzden şimdi bir kaç şarkılarını paylaşıp bitirmek istiyorum burada.

,

İşte Grammy'nin ödüllere boğduğu şirin evlatlarının harika şarkıları: 

















Grammy'den bir performans -şarkının adını bilmiyorum-