15 Ağustos 2015 Cumartesi

Tanışalım, kaynaşalım...




Aslında daha önce bir giriş yazısı yazmıştım ama bu başka. Bu sefer biraz K-fan tarafımdan bahsedeceğim. Evet, ben de bir Kore fanıyım. Daha doğrusu Kore grubu fanıyım. Peki, kimler bu şanslı gruplar? Hemen söylüyorum: Kız gruplarından T-ara bu şanlı görevi taşırken, erkek gruplarından Bigbang benim erkek bias grubum olmanın onurunu yaşıyor. 


Peki, bu grupların benim için özelliği ne? 



Tabiki, müzikalite!

Bana göre Kpop camiasındaki en kaliteli müzikler bu iki gruptan çıkıyor. Deli gibi dinlediğimi bilirim ben bunların şarkılarını. Albümlerini mi yalayıp yutmadım, şarkılarını mı hatmetmedim.


  Madem grupların isimlerini verdim, bir de biaslarımı söyleyeyim de tam olsun:


T-ara biasım Park Jiyeon. Kendileri 23 yaşında bir hatun kişidir. Güzellik de zirve olması beni en çok etkileyen taraflarından biri. Maşallahı var, hatta 40 kere Maşallah demek lazım bu afet-ül devrana!!




Erkek grupları one&only biasım T.O.P. 



- Tamam, buradan sonrası ağır fangörllük içerir benden söylemesi-

O kaş, o göz, o boy, o pos bir T.O.P.'mde bir de Tom Cruise'da hahaha. Rapini ayrı överim, tipini ayrı. Benim için bir numaralı rapper in Korea. Ama bana kalırsa hak ettiği değeri görmüyor. Ne bir pannda ne bir haberde şu çocuğun rapinin övüldüğünü görmedim arkadaş ya. Tamam ben de uzman bir rapper ya da ünlü bir prodüktör değilim ama şu rap de yani beğenilmez mi ya? 

Biraz da müzik! 

T-ara - I Go Crazy Because of You
Bigbang - Haru Haru
T-ara & Supernova - TTL (Time to Love)
Bigbang - Tonight
T-ara - Cry Cry
Bigbang - Blue
T-ara - Lovey-Dovey
Bigbang - Monster
T-ara - DAY BY DAY
Bigbang - Loser
T-ara - Number 9
Bigbang - Sober

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...